Politica de Retur

Ordonanta Retur OUG 34/2014 click pentru a citi

 

                         Inainte de a demara procesul de returnare produs/produse, contactati-ne la numarul de telefon 031.425.54.66 sau la office@generalvending.ro, intr-un email, precizand numele persoanei pe care s-a facut comanda cu titlul “retur”, comunicandu-ne detaliat situatia si vor fi discutate impreuna cu dumneavoastra detaliile procedurii de returnare.

   Conditii de Retur

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii:Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului”.

1. Produsele nealimentare ( exemplu: aparatele de cafea ) se pot returna daca nu au fost folosite sau utilizate in orice fel ( sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator) si trebuie sa fie insotite de dovada platii, de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat produsul, etichete.

2. Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului. Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost utilizate, fiind exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator.

3. Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale.

4. Vanzatorul va rambursa orice suma primita de la Cumparator, cu excepţia cheltuielilor de transport, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vanzatorul a fost informaţ cu privire la decizia Cumparatorului de a se retrage din prezentul contract.

5. Costul direct al returnarii produselor va fi suportat de catre Cumparator.

6.Nu se vor returna produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, promotii sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).

7.Transportul NU este inclus in valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client. Nu se accepta retur prin oficiile postale. Costul de transport pentru retur este in functie de greutatea coletului/coletelor.

8.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate.

9.Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de catre Vanzator ca acesta este in ambalajul original, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat  si este in perfecta stare de functionare.

 

    Conditii de Rambursare

1. Dupa ce coletul ajunge la Vanzator, conditiile de rambusare se vor discuta la telefon sau pe email.

2. Transportul NU este inclus in valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.

3. Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate sau incomplete (componente lipsa).

4. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul gvshop.